Bir itiraf....ve Bir soru....

0

Soru

çok küçükken ailemden ayrılıp, yurtta kaldığım için aileme hep öfke duydum, hep içten içe kızdım.... parcalanmıs bir ailenin çocuguyum, onlara da bişey deme hakkım yok, durumları oyle gelısmıs bır sey dıyemıyorum.... anne ve babamla dıaloglarıma bakıyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor