çok yalnız hissediorm :( :(

0

Soru

meraba kızlar nasılsınız? 6 yıllık bi ilişkim war, sewgilim uzakta aslında hep uzaktaydı ama yine de yürüttük..sonra 7 ay önce nişanlandık..ben tabiki çok mutluydum. ama bakıyorumda ailesi hiç umursamıyor ne nişanlı bi oğulları ne de gelinleri olduğunu ha

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor