Kendimi cok yanlız hissediyorum

0

Soru

Selam arkadaslar yurtdısında isvicrede yasıyorum 17 yasındayım ve hic sevgilim olmadı.. Cok kisiden hoslandım ama isler düzgün gitmedi..kendimi cok yanlız hissediyorum.. Bazen sevilmeyi sevmeye hak ettmedigimi düsünüyorum hicbir insana kötülük yapmadım he

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor