Yanlışmı düşünüyorum?

0

Soru

Kızlar ben 1,5 yıllık evliyim.5.5 aylıkda bebeğim var.canımı sıkan konuya geleyim.ben çalışıyorum konu tabiki bebeğime kimin bakacağı. Eşim annesine baktırmak istiyor kv dem köyde oturuyor köy 20 dk uzaklıkta eğer bebeğime bakarsa bizimle yaşayacak bende

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor