Kimsesizim :(

0

Soru

Evleneli 4 ay oluyor . aslen sivaslıyım denizliden evlendim burda kimseleri tanımıyorum çok mu çok yabancıyım . kimsesiz dostsuz arkadaşsız çok özlüyorum ailemi gitgide baş ağrılarım artıor dr un verdiği antidepresan ilacı direniyorum ama kendimden korkar

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor