Çok kötüyüm ayrıldık:(

0

Soru

mrb herkese,o kadar kötüyüm ki gece kavga ettik ve bitti aslında kavga sebebine sebep denmez birikmişlikler yüzünden ayrıldık,bir ay sonra nişanımız vardı ama evlenmek için ailem iş bulmamı şart koştu şu an ztn bu durum belirsiz ne zaman bulurum bilmiyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor