Yaşam enerjim gitti :(

0

Soru

Son 1 yıldır kendimi tamamen enerjisiz ve bitik hissediyorum. Hayatım çok yolunda değildi konularımda da vardır zaten ama, çok çok daha kötü günlerimde bile içimde bir heves, umut ve güç vardı. Maneviyatım ve içimdeki o heyecan artık yok. Yaşam enerj

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor