zaman geçtikçe ilişkiler böyle mi oluyor ki ??

0

Soru

mrb arkadaşlar.1 yıllık ilişkim var bi kaç ay oldu nişanlanalı.biz dolu dolu yaşadık herşeyi her günü aslında ama son bi kaç aydır havalardan tembellikten iştenvss monotonluk geldi.dışarı çıkmıyoruz hiç.gerçi bazen benimde cnm istemiyor üşeniorummu diyim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor