çok mutsuzum...:( nişanlım hiç düzelmiyor.

0

Soru

nişanlımla 10 aydır nısanlıyım cok mutsuzum ,artık olmayacagını yurumeyecegını dusunuyorum ..hiç ilgilenmıyor ılgılenmeyeı bırak umursamıyor. ne aılesı ne kendısı.. süreklı konustum anlattım ama düzelmiyor. güzel iki söz bile etmıyor . ne yapomalkıyım her

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor