Doğmamış bebeğime mektup :(

0

Soru

17 ay oldu bebeğim gelmedin hala.. Bak annen senin gelmen için elinden geleni yapıyor Bunca zahmete acıya katlanıyor Bunların hepsi senin için.. Yastığımın altında mendilin duruyor Her gece koklayarak uyuyorum Hadi gel artık diye Rabbime yalvarıyoru

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor