Çıldırmak Üzereyimmmm..

0

Soru

Merhaba arkadaşlar, Ankara'da bir fabrikada çalışmaktayım. Vasıflı eleman olarak çalışıyorum resmiyette tabi ama ne hikmetse vasıfsız elemanlardan da vasıfsızım. Küçümseme değil bu yanlış anlamayın. ekmek parası için çalışacaz napcaz. Benim sıkıntım pat

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor