istifa konusmasi

0

Soru

Iyi aksamlar herkese. bir sure icinde istifa edecegim, isverenimle nasil bir konusma yapmam gerektigini bilmiyorum. Konusmanin iceriginde hak ettigim parayi alamadigim, bana gereksiz is yuklendigi icin artik dayanamadigim mesajini vermek istiyorum. Cok s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor