Üst komşumun umursamazlığı

0

Soru

Merhaba arkadaşlar, Kaç gündür bu konu yüzünden gerginim. Yapabileceğim pek bir şey yok, en azından rahatlayayım diye yazıyorum buraya. Ben oturduğumuz apartmanın en üst katındayım. Ama üstümüzde teras var ve terasta da 1+1 daire var. Evsahibi orayı d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor