ben mi abarttım sizce yoksa tepkim normal mi?

0

Soru

merhaba kızlar , ilişkinin başında aşırı kıskanç olduğumu söyledim ona, daha başındayız yani sevgililik olayımızın, ama o buna rağmen dün mesajlaşıyorken yarım saat cevap vermedi kimle konuştun diyince bi kız arkadaşı olduğunu söyledi bende yarım saattir

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor