Sizce hangisi doğru ben karar veremedim ?

0

Soru

Kizlar benim 1 aylık güzel giden bir ilişkim var. Uzaktan ama her şey yolunda. İlk olarak o geldi yanıma bu görüşme konularını konuştuk bi sen gel bi ben diye. İkimizinde kalma vs problemi yok. Hangisi doğru sizce bi o gelir bi ben giderim öyle mi yoksa e

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor