Olmayan hastalık..Sizde de var mıııı?

0

Soru

Merhaba kızlar şu sıralar araştırıp duruyorum aslında önemsiz bişey gibi dursada çok dert oldu bana. 22 yaşındayım ve kabakulak çocukken veya ergenlikte geçirilmesi gereken bi hastalıkmış. Çok az bi kısım yetişkinlikte veya hamilelikte geçiriyomuş ama son

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor