cikmazdayim

0

Soru

Arkadaslar sayfada yeniyim..Öncelikle herkese iyi geceler diliyorum. .cok uzun yazip başınızı agritmak istemiyorum...Erken yasta gorucu usûlü evlenmiş bosanmanin eşiğinde mutsuz bi insanım. ..bu yetmez gibi bide işsiz kaldim.kendimi cok caresiz hissediyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor