ne yapmaliyim..

0

Soru

Kendimi fazlalik gibi hissediyorum ben.. hemde her yerde.. Okullar basladigindan beri teyzemde kaliyorum babam ne ariyo nede soruyo... onu özlemiyorum özlemiycem de ama bana bakmak zorunda olan kisi babam.. teyzemin boyle bi zorunlulugu yok .. babamin yan

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor