Şokdayiimm!!! çokda üzgünüm :(

0

Soru

Yaa Arkadaşlar nasil anlatacam bilmiyorum çok uzgumun ve yanii deli olacagiimm..... Konu ;benım cevremdekı kızlar aram bozuk ve ben evden cıkan bır tıp degılım hep evdeyım .. buyuk neneler gibi. Benım 5-6 yıllık Xarkadasımla aram bozulmustu ve benı se

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor