Konut kredisi kullananlar "konut sigortası" zorunlu mudur?

0

Soru

Arkadaşlar geçen yıl konut kredisi kullanmıştık ve bu ay tam 1 yıl olmuş. hesabımdan otomatik olarak 375 lira kesilmiş.( taksit hariç) ne olduğuna baktığımda 135 lirası DASK, 240 lirası da "konut sigortası"ymış. hadi DASK zorunlu. onu biliyordum da öbür

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor