Maaş kartının kocaya verilmesi saçmalığı..

0

Soru

Bayanlar maaş kartınızı eşinize mi veriyorsunuz? Böyle bişeyi çoğu kişinin yaptığını duydum biliyorum. Bana bu maaş kartının kocaya verilmesi olayı çok saçma geliyor. Bu bir erkeğin acizliğini, açgözlülüğünü gösteren bir davranış. Bu konuyu okulda tartış

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor