Düşünmekten kafayı yedim hata mı yapıyorum ?

0

Soru

Merhaba arkadaşlar sizinle bi sıkıntımı paylasmak istiyorum yorumlarını bekliyorum.şimdi ben facebookta iki kişiyle tanıştım arkadaş olduk bi snee önce falan görüştük buluştuk sonra ben biri ile yakınlaşmaya basladım ama görüşme svgli olma durumu olmadı s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor