acı çekiyorumm :((

0

Soru

8 aydır birlikte olduğum sevgilimle ayrıldık. aynı sınıftayız kesinlikle artık bana karşı bişey hissetmiyo en kötüsüde aynı sınıfta olmamız çok acı çekiyorum gerçekten çok acı çekiyorum ne yapacağımı bilmiyorum hergün yüzünü görüyorum kızlarla konuşmasını

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor