facebook :(

0

Soru

arkadaslar az once cok kotu kavga ettım nedenı ıse su : dedımkı bak facebook unda ılıskı durumunu nısanlı yap o da ben kullanmıyorum felan sadece kus gruplarına bakıp cıkıyorum dedı hayır ılıskı durumuna nısanlı yapacaksın dıye ustune gıttım o da ılk once

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor