Fena halde işsizim !

0

Soru

Kızlar merhaba , bir önceki olayımı da buraya yazmıştım.Kısaca bahsetmek gerekirse işe alınmış, evrakları hazırlamak üzereyken gelen telefonla "pardon,sizi yanlışlıkla işe almışız" dediklerinde yıkılmıştım.Heh işte o gün bugündür halen işsizim ! Konu şu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor