Erkek arkadasimi cok kirdim :(

0

Soru

Herkese merhaba...Ben 16 yasindayim burada ki buyuklerimin fikirlerini cok onemsedigim icin yazmak istedim.Benim 10 aylik bir iliskim var.Erkek arkadasim bana son 1 aydir cok soguk davraniyordu ben de nedenini sordum elle tutulur gozle gorulur bir sey yok

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor