Ateş basması yaşayan var mı ?

0

Soru

Arkadaşlar merhaba.Benim sorunum ateş basması.Gün içinde 2 3 kez öezllikle geceleri vücudum yanıyo.Ateşim olmuyor ama ben yanıyorum içten içe.Önceleri adet olmadan bir gece önce falan olurdu.Banyoda yere yatardım buz gibi fayansa banamısın demezdim.Şimdi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor