hesap sorunu

0

Soru

Merhaba arkadaşlar sizce bir ilişkide 2 tarafta öğrenciyse hesabın eşit ödenmesi mi alman usulu mu yani yoksa erkeğin ödemesi mi ? kız arkadaşlarla konuşurken fikir ayrılığına düştük sizede soralım dedik.eşit ödendiğinde itici gibi geliyor.hani hep alışm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor