Esime duygu kaybi yasiyorum

0

Soru

Merhaba, Bu hissettigim evliligin ilk aylarinin zorlugu m, yorgunluk mu, abarti mi yoksa gercekten bitiyor muyum bilemiyorum. 6 aylik evliyim. 4 yildir sevgililik-nisanlilik donemimiz oldu. Su anda birbirimize girip duruyoruz. Genelde ben başlatıyorum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor