Ağlamak istiyorum yaaaaaaa :(

0

Soru

Oofff offfffff.Mutluluğa ilk adımı atacağım ama okadar zormuşki İsteme-söz-nişan bir olacak 3 aralıkta. Herşeyle hemen hemen ben ilgileniyorum.Ama gel gelelim ne giyeceğim hala bulamadım Elbise gönlümden geçen ama bu kılolarla mankende durdug gibi durmu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor