annemi ve kardeşimi çok özlüyorum

0

Soru

annemi ve kardeşimi trafik kazasında kaybettim.15 yıl oluyor... 90larda çocuk olmanın en saflığına vardığım yaşlarda mutluydum annem vardı kardeşim vardı babamda vardı ama ondan bahsetmek istemiyorum çunku annemi çok üzdü o çocukluğum tek kötü hatırası

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor