ben ne yapacağım şimdi?

0

Soru

merhaba kızlar nereden başlayacağımı,kendimi nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum.birine anlatmaya ihtıyacım var ama kendımden başka kimseyle konuşamıorumm...eşimle anlaşamıyoruz.hiçbir kötü alışkanlığı yok,evden işe işten eve bir insan.yemezyedirir içmez içi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor