Kayınvalide ile görüşme sıklığı ne olmalı?

0

Soru

Mrb arkadaşlar ben aslında çok şikayetçi değildim görüşme sıklığından ta ki bebeğim olana kadar. Büyükşehirde oturuyoruz ve kv ile birbirimize arabasız gidilmez ama evlerimiz çok ta uzak değil maalesef 10-15 günde bir görüştüğüm insanlar 8aydır bebeğim ol

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor