anneyim..

0

Soru

Mrb arkadaslar bende 3yildir resmen bosandim. ve 3 yasinda kizim var. Ilgisiz bir baba. Esimle sorumsuzlugu ve bir cok sebep yüzünden ayrildik. Yeni dogum yapmistim cok degisti bosanmayi o istedi hemde hatali olan o oldugu halde. Ben kızım var deyip kabul

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor