Bu durumda ne yapmalıyım?? (gönül meselem)

0

Soru

Ailece imkansız aşkların ağlarındayız. Bunu ablam( kuzenim) adına yazıyorum. Hatta bırakayım o yazsın.. Herkese merhabalar, kendime ait hesabım olmadığından buraya yazıyorum, içim içimi yediğinden hesap açarak zaman kaybetmek istemiyorum hiç. 6 aydır ça

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor