Oğlunun eviymiş, Kimse karışamazmış........

0

Soru

Artık içim şişti.. eşimle yıllardır ailelerden uzak yaşıyoruz, 5 yıldır eşimi tanıyorum ve ailesi senede 1 kere gelirdi oda bayamda giderdi, tüm görüşmeleri bu kadar... evlendik 5 ay oldu ve 5 ayda tam 5 kere geldiler.... Gelen misafir gelsin hoşgelsin

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor