Erkek arkadasımın ablası !

0

Soru

Iyı geceler kızlar . 3 gun once annecıgım cıddı bır amelıyat gecırdı . Allah'a bınlerce kez sukur cok ıyı sımdı . Evımızden gelen gıden eksık olmadı . Telefonlarımız susmadı . Sagolsun esımız , dostumuz , akrabalarımız hıc yalnız bırakmadılar . Desteklerı

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor