bu moddan çıkmam lazım :(

0

Soru

24 yaşındayım ve kendimi yaşlı hissediyorum sanki benden geçmiş gibi.Sürekli ev modundayım ve nedense geç kalmışlık hissi var içimde.komplekse mi giriyorum yoksa :// heeeeeeelp

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor