Kendımı eve kapattım.bosanmak cok zormus

0

Soru

merhaba herkese.3 ay önce esimle tartistik.bana el kaldirdi ve bu ilk degildi.bende o gece eve almadim.o gunden beri beni 1 kez bile aramadi.ayni sektorde calisiyoruz ve arkadaslarimiz ortak.ben isten ayrildim.kendimi hic bir seye veremiyorum.evden disari

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor