bir derdim var :(

0

Soru

sevdiğim insanı kaybedeli 9 ay oldu ,artık yok yanımda beni görmezden geliyor ben ölüymüşüm gibi davranıyor. benden nefret ediyor ve bunu bilmek bana çok acı veriyor çünkü bir zamanlaar benim herşeyim olan insan şimdi bi hiçç. sürekli karşılaşıyoruz yüzyü

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor