30 yaş sendromu:(

0

Soru

ben 30 yasımdayım bekarım çevremde evlenecegım aday bıle yok.. kedıme bakrım bıraz kılom fazla sankı oda balık etlı bır gorunum aşırı sısman degılım bunun kıloylada olduğunu sanmıyorum ama evlenmek ıstıyorum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor