görümcemin doğumunda giderlerse ne yapim

0

Soru

merhaba arkadaşlar ben 10 ay önce doğum yaptım.doğumumda başımda sadece annem ve kocam vardı.3 görümcem ve kaynanam yoktu.doğum yaptım birkaç saat sonra bir tanesi geldi.sezeryan olduğu için saati günü belliydi.geldi görümcem birsürü bahane saydı geç gel

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor