Görümceme ayıpmı ettim ?

0

Soru

Kızlar gerçekten çok üzüldüm . Dün eşim bana fotoğraf makinesi aldı . Profesyonel olanlardan . Ama alma sebebide çocuğumuz olmuyor diye üzülmem ve beni teselli etmek istemesiydi. En büyük hayalim bir pro makinem olup bebeğimin fotolarını çekmekti. Ve

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor