bebeğimmmmmm

0

Soru

hanımlar merhaba 3 aylık kızım var.aile büyüklerimiz sürekli birşeyler yediriyorlar.bebeğimin her huzursuzluğunda aç olduğuna kanaat getiriyorlar.son olarakta.bebe bisküvisi yedirmeye başladılar.bisküvinin zararı var mıdır.bilgisi olan var mı.ne yapayım s

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor