kızlara zaafı olan bir sözlü... :'(

0

Soru

iyi akşamlar kızlar.. yine mutsuzum üzgünüm.. yine buraya yazma ihtiyacı hissettim.. sözlüm.. çok iyi biri.anlayışlı,hoşgörülü,güleç kısacası tertemiz kalpli biri.. ama... ikimizin tartıştığı hatta nerdeyse tek tartışma konumuz olan birşey var. ben

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor