esim...

0

Soru

Bizde cok kavga edenlerdeniz. Su an ki konuyu paylasayim sizinle. Esim benim pazar günü hazırladığım kahvaltiyi beğenmiyor. Bu arada 1 yaşında bebis var evde. Evet özel bir sey hazirlamiyorum kahvaltida.zatwn kalkar kalkmaz bebisin kahvaltisini veriyorum.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor