Naiv görüyorlar

0

Soru

Uzatmadan özetliyim.. Samimi oldugum kisilerle tamamiyle kendim olabiliyorum ozaman da ztn mutlu oluyorum. Ama okulda fln akrabalarda beni naiv saniyorlar dalga gecen oluyor bile. Daha konuscak konu bulamiyorum e mecburen yanlarinda sessiz duruyorum. Bu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor