Sevgilimin yıl dönümü hediyesi

0

Soru

Arkadaşlar merhaba...Birkaç gün önce sevgilimle 3.yıl dönümümüzdü ve altın kolye almış.. Çook mutlu oldum çook sevindim ama daha sevgiliyiz ve böyle dışarıda altın falan takmak çok garibime gidiyor..Kendimi evli gibi hissediyorum.. =) takmasam yanlış anla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor