yorum sizin

0

Soru

merhaba arkadaslar..... 2. bebegime hamileyim ve dogum yakin.... esimin aldıgi maas belli ve anca ay sonunu getirebiliyoruz.... ama annem elinden geldigince yardımci bize.... kv ise hic bir yardimda bulunmaz hicbisey almaz... inanın almamasindan da c

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor