bunaldım artık:((((

0

Soru

arkadaşlar ben hep sıkıntılıyım.en ufak bişeyi kafama takıyorum.insanların beni sevmediğini düşünüyorum.benimle alay ettiklerini filan.hep olumsuzum ya.mutlu olmayı bir türlü beceremedim.kendimi eksik ve yetersiz hissediyorum.uzun süredir böyleyim.evliyim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor